İş Takip Programı Nedir? Ne İşe Yarar?
İşlerini sözlü olarak, matbu evrakla yada e-posta ile takip etmekte zorluk yaşayan, hangi personelinin ne kadar iş yaptığını öğrenmek isteyen, işleri genelde bilgisayar veya telefon üzerinden yürüyen kurumlar için “İşTakip Programı” mükemmel bir çözümdür.
İş Takip programı ile sadece mevcut organizasyon yapınızda belirli bir kişiye görev ataması yaparsınız. Gerisini İşTakip programı otomatik olarak takip eder. İşTakip programının tek veri girişi en basit anlamda “iş”tir ve onu nasıl yapacağınıza karışmaz. Verdiğiniz görevin ne zaman biteceği, kimler tarafından yapılacağı, konusu, açıklaması ve gerekli evraklarıyla birlikte istediğiniz an görüntüleyebilirsiniz. Ayrıca sistem otomatik olarak tüm gelişmeleri size ve ilgili personele e-posta yoluyla bildirir.
Detaylı bilgi almak için: http://www.istakip.com.tr